9/22/2024

2024.expo ray

26 D´OCTUBRE DEL 2024 AL 19 DE GENER DEL 2025


RAY 1989
Des de que tinc memòria, el dibuix ha estat la meva passió més arrelada. Com a artista autodidacte, he explorat i experimentat amb diferents tècniques, sempre guiat per la necessitat d'expressar-me i connectar amb el meu entorn. Tanmateix, va ser el 2016 quan la meva vida va donar un gir inesperat. Un accident em va deixar inactiu físicament durant un temps, un període que, tot i ser difícil, es va convertir en un catalitzador per al meu art. Durant aquella etapa, el dibuix es va transformar en la meva teràpia; cada traç em va ajudar a sanar i a redescobrir-me.
A mesura que recuperava la meva mobilitat, vaig començar a rebre encàrrecs de retrats, la qual cosa em va permetre aprofundir en l'art de captar l'essència de les persones a través del llapis. Amb el temps, em vaig aventurar en el món del dibuix digital i el tatuatge, buscant sempre un estil que em definís i ressonés amb la meva visió artística.
Un dels meus refugis creatius ha estat el bolígraf, amb el qual he aconseguit establir una zona de confort molt estable. La seva versatilitat i la comoditat que ofereix m'han permès explorar noves idees i desenvolupar la meva tècnica. Al llarg de la meva carrera, he experimentat amb diverses tècniques, però el component fonamental de la meva obra ha romàs constant: la representació de la figura femenina. Cada creació busca reflectir la seva essència, presència i estima, una temàtica que s'ha convertit en el fil conductor del meu treball.
Les meves obres són un testimoni de la cerca d'un estil personal i de la investigació constant en diferents tècniques. Cada traç és un reflex dels meus canvis personals i vitals, així com de les lliçons apreses pel camí.


Inauguració
dissabte 26 d´octubre, a les 18 h.



@ray_artgallery